25 Eylül 2010

Selam arkadaşlar

Arkadaşlar yeni edindiğim bir bilgiyi sizinlede paylaşayım dedim.Geçenlerde neymiş bu Office 2010 diyip kurdum..Tamam çok güzel yenilikler felaket ama gel gelelim sağ tuş saç baş yolduruyo...onu yapıyom olmuyo bunu yapıyom olmuyo..sil dim geri yükledim crack yaptım felan yok...en sonunda buldum..mozilla ya özenen Ms office amca eklenti diye bişi çıkarmış...bu eklentinin içerisinde ise birde gitmiş bayblon koymuş...o abide diyo ki benim tam sürümüme geç öle yoksa kullandırtmam sana sağ tuşu..Peki nasıl Çözüyoz gel gelelim buna
Şöyle;
Açmış olduğumuz ofis urünü içerisinde solda bulunan dosya nın üzerine geliyoruz..
onun içerisinde seçenekler diye bir bölüm var onu seçiyoruz(Çıkışın hemen üstünde)..
ondan sonra ise gelen pencereden eklentileri seçtikten sonra bayblonu bulup kaldırıyos
hayırlı uğurlu olsun..
Office kurtuldu güle güle kullanın...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hmm