24 Ağustos 2015

Hebele Hübele

dominos,teknokent,pizza,
Dominos - Aşağı kapı açık... 
Bu kodu yalnızca belirli insanlar anlayabilir. Bunun şifresini çözmek için belirli insanları tanımalı, aynı pizzayı bölüşmeli ve gece bilgisayardaki her şeyi bırakıp ogrimara doğru sebepsiz yere koşmalısınız.
Hayatımda tanıdığım en güzel insanlarla en güzel anları ifade ediyor benim için bu. Birbirinden değerli iki abimi ve başına bela olduğum bir arkadaşı ifade ediyor. Beş dakika önce incelediğimiz php class yapısının, tahtaya çizdiğimizi veritabanı diyagramının yerini 5 dakika sonra "Magic the Gathering" ırklarını ve destelerini tartıştığımız bir olaya dönüşmesi bence şahaneydi. Fireworks ile yaratılan şaheserlere tanık olurken, php nin derinliklerini izleme şansı yakalıyordunuz. Film sitelerinin, botların nasıl olduğunu, nasıl çalıştıklarını anlarken bir yandan da yanınızda bulunan taze çayın keyfini sürüyordunuz. Sıkıldığınızda karşınızda çamlık karşılıyordu sizi. Enerji veriyor, ilham kaynağı oluyordu. Müziğimiz hiç eksik olmazdı. Sürekli çalardı bir müzik kutusundan gelirmişçesine. 
Magic The Gathering
Tam olarak dört kişilik bir kabileydik. Herkesin sıkıntıları vardı. Kaybettikleri vardı. Yine de aşırı mutluydum ben.  Zevkliydi çalışmak. Eğlenceliydi bir şeyler öğrenmek. Hepsinin bir hayali vardı. Yapacakları hedefledikleri. Kendi şirketimizi bile kurduk hayallerimizle. Hemde kaç kere. En ince ayrıntılarına kadar hesapladık. Alınacak malzemeden çalışacak personele kadar. Yapacağımız işlerden ödeyeceğimiz vergiye kadar düşünen bir yapıda. Çok güldüm. Belki hayatımda en fazla orada güldüm ben. Belki en fazla orada bıraktım düşünmeyi. Hani bir suyun üzerinde kağıttan bir kayık olur. su akar götürür. Kağıt kayıkta hiç direnmez. İşte öyleydim bende.
try2live - Bir kişinin azminin göstergesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hmm