14 Temmuz 2015

Bir daha yardım mı asla. Ne haliniz varsa görün.

Şuan burnumdan soluyorum desem ne kadar doğru olur. Normalde de burnumdan soluyorum ama şuan acayip. Beyin damarlarım patlayacak sanki sinirden.
Her şey telefonuma gelen yandaki mesajla başladı. her gün geliyor zaten böyle mesajlar, efenim neden uğraşayım demedim. Yapmış olduğum uğraşıda tamamlamanın sevinci ile sıvadım kolları. Telefonumun ekran görüntüsünü çekeyim de polise bildireyim dedim. Demez olaydım. İlk zorluk baştaydı zaten. Nasıl çekiliyor bu telefonun ekran görüntüsünün fotoğrafı dedim. az araştır taraştır buldum onu. Samsung telefonlar için Orta bölümdeki Menü Tuşu + Güç tuşu ile ekranın fotoğrafını alabiliyormuşuz. Sizde faydalanın lazım olur belki. Efenim neyse. Hemen açtım mailimi ekledim eklere, gittim birde emniyet müdürlüğünün adresini buldum. Mail göndereyim dedim. Hem hızlı hem pratik. Zaten fotoğrafta da görüldüğü lazım olabilecek her türlü bilgi mevcut. Maili yolladım. Toplam harcadığım süre 5 dakika en fazla. Sonrasında birde iç işleri bakanlığının 155 polis şikayet sayfasını buldum. Oradan da hemen formu doldurarak yolladım. Eklere fotoğrafı da yükledim. Sonrasında telefonum çaldı. Normal şartlarda duymazdım. Yine şanslı adammış kulaklık'im kulağımda değilmiş. Neyse açtım. Arayan polis. efenim neymiş ne zaman aramışmışlar, ne demişmişler. Dedim ben size mail ile ekte her  şeyi yolladım. Adam yok bize mailiniz gelmedi diyor. Dedim nasıl o zaman nasıl beni aradınız. Kem de kümde şöyle de böylede derken ekiniz gelmemiş dedi. Durun bir saniye dedim. İnboxun bana kazandırdığı gönderdiğim gmail hesabımdan gönderdiğim maillerin bir kopyasını da bana göndermesi özelliği ile maili bulup açtım. Ekini kontrol ettim. Her şey tamam ben göndermişim dedim. Adam birilerin bağırdı falan. Sonra yine bir şey demeden kapadı telefonu. Tabi bendeki sinir yükseldi. Hemen o sinirle ne yaparım ederim diye dolanırken aklıma btk geldi. Dedim gideyim şuraya oradan şikayet edeyim. Sonuçta gsm, teknolojik bir alet ve bilgi teknolojilerine girer. Google amcanın da vesilesi ile
direkt buldum. Bulmaz olaydım. Bir şikayet yazayım dedim üyelik istedi. Üyelik sayfasına yönlendirdi. Sayfada ne ssl çalışıyor ne bir şey. Google Chrome tarayıcımın saniyesi ile sertifika geçersiz dedi. Allah belanızı versin diyerek devam ettim . Bilgileri giriyorum. her şeyi girdim. girdim. formu gönder dedim. sonra hata verdi. Neymiş parola da noktalama işaretleri ile büyük harf kullanılamazmış. tamam dedim. olabilir. Forma bir baktım hiç bir bilgi kalmamış. Baştan post etmiş. Dedim sizin gibi BTK' nın......... Neyse burada da aylık sinir katsayımıza puanlar biriktirirken. Tamamladım üyeliği. Efenim sonrasında şikayet etmeye çalışıyorum. Yok olmuyor. Tüketici şikayeti bölümü tamamen gsm firmalarına ayrılmış . Ne başka bir şey yazabiliyorsunuz. Nede sizi normal bir şikayet için yönlendiren bir yer var. Bilgi edinme başvurusu linkleri çalışmıyor. Kayıt dışı imei yi bile dedim yok. Site var ama hayalet misali. sonra içimden gelenleri kusmak için . Öneri bölümüne girip içimi bir güzel döktüm. Ben bunları yazarken emniyetten 3. kez arıyorlar. 
Oradan da kazandığım yeni sinir kat sayılarım ile beraber sinirimden zor duruyorum yerimden. Sonra emniyetten aradılar. Efenim neymiş mailin ekini alamamışlar. Tekrar numarayı istiyorlar. Ben içimden sakinlik için bildiğim nefes alma tekniklerini uygulayarak adama bilgileri verdim. Az öncede yine aradılar bu kezde gönderilen mesajın içeriğini soruyorlar. arkadaş az önce aradığında niye sormadın o zaman. Niye basit bir olay için 3 kere aranmak zorunda kalıyorum ki ben. 
Sonunda da sinirim yatışsın diye attım kendimi buraya. Okuyun da ibret alın bari.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hmm