24 Ekim 2018

10 Ayım kaldı

Ah be. ne kadar zaman oldu. Yıllar geçti. sürekli devamı geleceklerle tutuğum bloğumunda sonuna geliyorum gibi gibi. Kimi zaman saçmaladım, kimi zaman içimi döktüm. Öylesine bi hevesle de başlasam benim için yeri heri her zaman ayrı olacak bu bloğun. Metali metal yapan yegane yerlerden birisi bence. 
15 yıldır dilimden düşürmediğim zamanım doluyor sonunda. kısmetse bu sene içerisinde ölmem lazım. Teorik olarak böyle olması gerekiyor. Yaptığım planlar, duygularım, ihtiyaçlarım her şeyi bu plan için harcadım diyebilirim. Tam planlı olmasa da sürekli zaten öleceksin uğraşma ile geçiştirdim bir çok şeyi. ilk başlarda okul yolundaki bir kendini oyalama idi benim için. Sonradan inanmaya başladım. İnandıktan sonra ise benim için gerçek oldu. bir şeyi yaparken sürekli bu sesi duydum içimde. Derinlerden bir Haluk BİLGİNER tonu ile sürekli fısıldadı. olum zaten ölmicen mi sen neden uğraşıyorsun. olum bırak boş ver. hacı neyse zaten sonra olacağına şimdi olsun gibi gayet samimi bir şekilde ahbap olduk diyebilirim.
Zaman doldu dolacak. 10 ay içerisinde bir şekilde tek yön bir bilet almam lazım. Öteki tarafta ne olurum ne olmam çok umursamıyorum. Cennet cehennem çok ilgimi çekmiyor. Sadece nasıl bir yer olacağı ile ilgili merakım var azcık :D. Benim için ayını alıp yatağa girmek gibi. Gerçek manada huzuru bulabileceğimi düşündüğüm bir yer aslında.Belki ejderha mı bile görürüm. Mavi kanatlarını iki yana açmış bir şekilde gök yüzünden gelir bana doğru. Sonra bir açıklığa kıvrılır bende göbeğine sırtımı yaslarım oda kuyruğu ile etrafımı çevirir ve uyuruz.

Vasiyetim şöyledir ölümümün ardından helva dağıtıla. Yaşlılara tuzlu çocuklara ise şekerli olması gerekmekte bu helvanın.Oyuncaklarım, dolabım, masam ve ayakkabılarımı kardeşime bırakıyorum.Yatak yorgan ve bilimum kalanları ise anneme bırakıyorum. Başka da bir şeyim yok. olurda bir yerden para falan da çıkarsa küçük bir bakkala gelen her çocuğa şeker verilmesi üzerine bağışlanmasını vasyetmekteyim. Başka da bir şeyimi bulan olursa alabilir. mal bulanındır nihayetinde. Belki Gol D. Roger gibi bir yerlere One Piece saklarım.
Neyse çokta saçmalamamak lazım tabi. Yazının selameti açısından. Yoksa bi anda kendimizi marsta kazı yaparken yada elf topraklarında bulabiliriz. Sözün kısası 10 ay sonra benden haber alamaz iseniz bilin ki gökten kemik yağdı. Hemde ne kemik dinazor kemiği. O yüzden es kaza yolu buraya düşüp üşenmeyip bu yazıyı okuyan birileri çıkar ise devamı gelmeyecek bu yazının. Buradaki vasiyetin gerçekleşip gerçekleşmediğini öğrenmek ise senin lanetin olsun kayıp okuyucu. Nasılsa sen bu yazıyı okurken ölü olacağım için lanetleye bilir, musallat olabilirim :D.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

hmm